پیشنهاد عجیب استقلال به سپاهان

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

پیشنهاد عجیب استقلال به سپاهان

استقلال برای انتقال ساموئل به سپاهان شرط گذاشته که یعقوب کریمی و آرش افشین را می خواهد!


دوباره میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال یک خبر را تکذیب کرد تا قریب به اتفاق رسانه‌ها مطمئن شوند که این خبر حقیقت دارد!

 

قبل از خداحافظی مجیدی، ماجدی در گفتگو با رسانه‌ها به شدت این خبر را تکذیب کرد و گفت: «این خبر دروغ است.» ولی فرهاد خداحافظی کرد تا همه متوجه شوند میرشاد ماجدی یا از خیلی اتفاقات خبر ندارد یا این‌که به تکذیب کردن اخبار عادت کرده است.

 

ماجدی روز گذشته هم با تکذیب خبر جدایی احتمالی جی‌لوید ساموئل گفت او در استقلال می‌ماند. بدین ترتیب باید گفت این بازیکن از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد.

 

این روزها همه از نارضایتی شدید امیر قلعه‌نویی از عملکرد این بازیکن باخبر هستند. جی‌لوید ساموئل که در 2 فصل ابتدایی حضورش، کیفیت بالایی داشت و علاوه بر گلزنی بازی‌های خوبی برای این تیم انجام می‌داد، در فصل جاری شدیدا افت کرده است.

 

قلعه‌نویی معتقد است او به هیچ‌وجه آن بازیکن سابق نیست و در میانه میدان خوب کار نمی‌کند. سرمربی استقلال قصد دارد این بازیکن را در لیست فروش نیم‌فصل قرار دهد.

 

سپاهان مشتری پر و پا قرص جذب اوست ولی آبی‌ها برای فروش این بازیکن برای اصفهانی‌ها شرط ویژه‌ای گذاشته‌اند. یعقوب کریمی و آرش افشین، 2 بازیکنی هستند که قلعه‌نویی شدیدا به آن‌ها علاقه دارد.

 

این 2 بازیکن که از ابتدای فصل تا به حال نتوانسته‌اند برای سپاهان خوب عمل کنند، از همین حالا ساز جدایی را کوک کرده‌اند. کریمی در ابتدای فصل قصد داشت به پرسپولیس برود ولی به ناگهان مسیرش را به سمت سپاهان کج کرد. افشین هم قرار بود پیراهن آبی به تن کند ولی در اصفهان با سپاهان به توافق رسید.

 

قلعه‌نویی هنوز به جذب این بازیکن علاقه دارد و به مسئولان استقلال گفته در صورتی با انتقال ساموئل به سپاهان موافقت کنند که در مقابل کریمی و افشین را بگیرند!

 

البته به طور قطع باشگاه سپاهان با این شرط موافقت نخواهد کرد؛ چرا که افشین در نقل‌وانتقالات از جی‌لوید ساموئل گران‌تر است و یعقوب کریمی هم پول زیادی از سپاهان دریافت کرده است. در بهترین حالت، سپاهان موافق معاوضه یکی از بازیکنان با ساموئل خواهد بود. البته استقلالی‌ها می‌گویند اگر سپاهان یک بازیکن بدهد باید پول نقدی هم بابت این انتقال پرداخت کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:,

] [ 16:36 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه